„Conrestos“ prekės ženklo pokyčiai – evoliucija į naują, visapusiškai modernų etapą
Šiemet dešimtmetį mininti generalinės rangos paslaugų bendrovė, atnaujinusi savo prekės ženklą, teigia, kad pokyčiai bus matyti ne vien vizualiniuose sprendimuose, bet ir projektų valdyme bei darbų lygmenyje. Dinamiška rinka verčia nuolat keistis ir tobulėti, todėl naujas vizualinis identitetas atitinka esamą ir ateities strateginį pozicionavimą.
„Kartu su brendingo studija „Godspeed“ ieškojome vizualinio sprendimo kuris pagrįstų, kad įmonė novatoriška, pasižyminti patirtimi, ekspertiškumu ir šiuolaikišku požiūriu. Naujo logotipo ranka pieštų raidžių kirsti kampai simbolizuoja konstruktyvumą, tūrį, techniką, architektūrines formas, o prie logotipo priderintas šriftas, įkvėptas „Cynetype“ lazerio mašinos, kuri pjovė tik tiesias linijas, tad yra užuomina į preciziškumą ir technologinę pažangą. Pasirinkta tamsi antracito spalva nėra atsitiktinė, antracitas – aukščiausios kokybės seniausios iškasamos anglys. Grafikoje pasirinkti stilizuoto brėžinio tinklelio ir abstraktūs elementai, kurie kelia modernumo, profesionalumo ir technologinio progresyvumo asociacijas, todėl puikiai atitinka tiek dabartį, tiek strateginį bendrovės pozicionavimą“, – pasakoja „Conrestos“ prekės ženklą konsultuojanti marketingo strategė Karolina Jarmalytė.
Šiuolaikiški statybų procesai
„Conresta“ – patyrusi ir moderniu požiūriu besivadovaujanti naujos kartos generalinės rangos bendrovė. Nuo pat veiklos pradžios siūlanti aukštą kokybę, šiuolaikines technologijas, kaštų ir procesų optimizavimą, lankstų ir partnerišką bendradarbiavimą. Šiandien statybų sektoriuje vis plačiau taikomą statinio informacinį modeliavimą (BIM) „Conresta“ pradėjo taikyti viena pirmųjų – dar 2014 m. Penkerių metų patirtis dabar įgalina itin efektyviai remtis BIM statybų procese. Jo pagalba užtikrinamas brėžinių tikslumas ir užkertamas kelias klaidoms, lemiančioms papildomų kaštų, medžiagų, žmogiškųjų išteklių ir laiko sąnaudas.
„Conresta“ sukūrė analogo šalyje neturinčią išmanią kaštų valdymo ir prognozavimo programą „Optiplan“, kuri įvertinusi pastato paskirtį, medžiagiškumą ir kitus parametrus leidžia tiksliai prognozuoti projekto kaštus, atverdama papildomas galimybes konsultuoti įmones priimant teisingus investicinius sprendimus bei optimizuoti projektus įgyvendinimo etape.
„Procesų skaidrumas, racionalumas, greitas svarbių sprendimų priėmimas, kokybės vadyba, sklandi procesų eiga, rizikų valdymas, tvarumas ir darbų sauga – visose šiose srityse sau keliame aukštus tikslus ir savo pavyzdžiu skatiname pokyčius visame sektoriuje. Statybas organizuojame remdamiesi pasaulinėmis tendencijomis, atsivežame novatoriškų praktikų iš parodų bei įgyvendindami projektus užsienyje, todėl svarbu, kad koja kojon žengtų ir bendras įmonės įvaizdis bei mūsų pačių požiūris. Norime ir būti, ir atrodyti šiuolaikiški. Ypatingą dėmesį skiriame projektų valdymo procesams gerinti ir modernizuoti, tai bus itin svarbu išlaikant sėkmingo ir šiuolaikiško verslo kryptį“, – įsitikinęs „Conrestos“ vadovas Lukas Laukaitis.
Naujos kartos statybų lyderis
Naują etapą atspindi ir skaičiai, ir statomi projektai. Lyginant su 2017 m. bendrovės pajamos 2018 m. augo 27% ir siekė net 60 mln. eurų, 2019 m. planuojamas dar 20% augimas.